مرداد ۰۳
photo 2017 07 25 15 48 20 940x563 - اطلاعاتی در مورد Skull And Bones

اطلاعاتی در مورد Skull And Bones

اطلاعاتی در مورد Skull And Bones

چرا شرکت یوبی‌سافت بجای متصل کردن بازی Skull And Bones به سری Assassin’s Creed ، آنرا به یک IP جدید تبدیل کرد؟ با توضیحات کارگردان بازی همراه ما باشید!

آقای Oliver De Rotalier کارگردان بازی Skull And Bones و مدیر عامل استدیوی Ubisoft Singapore ، همراه با آقای Yves Guillemot مدیر کل شرکت یوبی‌سافت در یک مصاحبهٔ جدید ، دربارهٔ دلایل تبدیل شدن بازی Skull And Bones به یک IP جدید گفت!

روتالیِر میگوید :

بعد از عرضه بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag ما میخواستیم که فانتزی دزدان دریایی را حفظ کنیم و آن را بزرگتر و قویتر سازیم!

در اول کار ، تیم حاضر در استدیوی Ubisoft Singapore یک نمونه کار اولیه ساختند که شامل چند عدد جنگ دریایی ۱V1 بود که انجام آن را بسیار عالی و سرگرم کننده یاد کرده است! روتالیِر در این باره میگوید :

اگرچه سرگرم کننده بود ولی باز هم از چیزی که سری Assassin’s Creed توان انجام آن را داشت دورتر بود!

پس تصمیم بر این شد که Skull And Bones ، بعنوان یک IP جدید و کاملاً جداگانه از سری Assassin’s Creed ساخته شود!

کارگردان بازی اضافه کرد که نظر شرکت یوبی‌سافت نیز در اینباره اینگونه بوده که یک عنوان Fantasy با محوریت دزدان دریایی ، یک ایدهٔ عالی و موفق است! و اگر شما آنرا با یک بخش ‌چندنفره مخلوط کنید ، باعث میشود بازی هیجان‌انگیز تر شود!

وقتی که زمان حرف زدن مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت آقای Guillemot فرا میرسد ، میگوید :

تبدیل کردن بازی Skull And Bones به یک آی‌پیِ جدید و عدم ساخت یک ” اسپین آف ” سری فرقهٔ آدمکشان با آن ، موجب میشود تیم سازنده آزادی بیشتری در ساخت بازی داشته باشند.
ما چیز بیش از حدی نمیخواهیم! ساخت یک IP جدید به شما این شانس را میدهد که هرکاری را میخواهید با بازی انجام دهید. این راه باعث میشود که آزادی زیادی کسب کنید.

همچنین در ادامهٔ مصاحبه ، دِ روتالیِر اذعان کرد که یوبی‌سافت امید زیادی بر Skull And Bones دارد. ناشر این عنوان ( یوبی‌سافت ) هدف پشتیبانی کامل از بازی و ساخت نسخه‌های جدید آن را برای ۱۰ تا ۱۵ سال بعد را ، دارد! مدیر اجرایی یوبی‌سافت آقای Guillemot ، در آخر حرف‌هایش گفت :

ما بر Skull And Bones امیدواریم!

بعنوان جزئیات جدید از بازی ، روتالیِر به طور خلاصه گفت:

ما عنوانی میسازیم که امید است در طول مدت‌های طولانی از آن پشتیبانی شود که برروی دو سیستم و مکانیک های قدرتمند پابرجا است ؛ RPG و Online!
ما میخواهیم که یک سرویس قدرتمند بسازیم تا قادر بر ایجاد یک تجربه بلند مدت و عالی برای بازیکنان باشد! ما متقاعد شده‌ایم که آن هستهٔ گیمپلی‌ای که ما خلق میکنیم تا حد کافی برای ایجاد یک تجربه بلند مدت بزرگ خواهد بود و مردم را درگیر خود خواهد کرد! ما برنامه ساخت این تجربه را داریم!

او افزود که تیم سازنده در شعبه سنگاپور یوبی‌سافت ، چیز‌های زیادی را از بازی قبلی این استدیو یعنی Ghost Recon Phantoms ، یاد گرفته است!

در آخر Guillemot اعلام کرد که بعد از مراسم E3 2017 و معرفی این بازی ، واکنش مثبتِ بزرگ و بی‌سابقه‌ای از طرف طرفداران برای این بازی دریافت کرده‌اند!

عنوان Skull And Bones در سال ۲۰۱۸ بر پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد![:]

About The Author

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رد کردن