تمایز بازی Skull And Bones

کارگردان این بازی آقای Justin Farren از استدیوی Ubisoft Singapore در مصاحبه‌ای بازی سایت Gamespot درباره تفاوت این عنوان با سری Assassin’s Creed گفت :

سری Assassin’s Creed درباره یک سری فانتزی مخصوص و یگانه درباره تبدیل شدن به یک قاتل ( Assassin ) حضور در میان جمع است. ما اینکار را نکردیم. ما عنوانی را پر از کشتی‌های قدرتمند خلق کردیم. شما در بازی کشتی‌های متعددی را با جزئیات بی‌نظیری خواهید دید ، که توجه زیادی روی آنها شده است! که ویژگی‌های مخصوص خودشان را داشته و بسیار متفاوت از هم باشند.

در ادامه مصاحبه او از سیستم جدید بازی رونمایی کرد ، که برروی پرداخت‌های درون برنامه‌ای و گسترش بازی تمرکز دارد. ولی به گفته Farren هزینه‌های موجود در این پرداخت‌ها اثری برروی قدرت بازیکنان نخواهد داشت : ما میخواهیم مطمعن شویم که برخی از بازیکنان بدلیل عدم پرداخت هزینه‌های بازی ، از سیستم‌های مختلف محروم شوند! پس ما بصورت رایگان رویداد‌های فصلی و زنده برگذار میکنیم تا با پیروز شدن ، در لیست اعضای برتر صعود کرده و بتوانند کشتی خود را شخصی‌سازی کنند!

عنوان Skull And Bones در پاییز سال ۲۰۱۸ بر پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.