جزئیات عنوان The Evil Within 2

طبق اعلام کارگردان The Evil Within 2 ؛ گزینه های سفارشی‌سازی، طرح‌بندی و شخصی‌سازی در این بازی آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیکنان هم برای شخصیت خود، هم اسلحه ها و هم در نحوه پیشرفت، خواهد گذاشت.

مانی که در سال ۲۰۱۴ بازی The Evil Within منتشر شد، خیلی‌ها به سبب حضور شینجی میکامی در راس تیم سازنده آن، انتظار یک شاهکار تمام‌عیار را از بازی داشتند. با این حال و با اینکه The Evil Within بازی باکیفیتی بود، اما بی‌نقص و بدون مشکل هم نبود. اما فروش خوب بازی باعث شد تا سازنده‌ها سراغ ساخت نسخه دوم این اثر هم بروند و این بازی اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. یکی از تفاوت‌های اصلی بازی The Evil Within 2 با نسخه اول، در این است که دیگر شینجی میکامی شخصا بازی را نساخته و بیش‌تر نقش نظارتی بر آن داشته است. اما بگذارید خیال‌تان را از این بابت راحت کنم که The Evil Within 2، کماکان سبک خاص بازی‌های میکامی را یدک می‌کشد و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست. از طرف دیگر، The Evil Within 2 هم مانند نسخه قبلی، یک سری مشکلات و ضعف‌ها دارد، اما در مجموع شاهد بازی‌ای هستیم که تجربه کردنش و همراه شدن با شخصیت سباستین کاستیانوس در آن، لذت زیادی دارد

یکی از دلایلی که باعث شده بود تا شخصا نتوانم خیلی با نسخه اول The Evil Within ارتباط برقرار کنم، ضعف بازی در معرفی درست شخصیت سباستین کاستیانوس بود. از طرفی دیگر، عاملی که باعث شده بود تا نتوانیم با شخصیت اصلی بازی ارتباط برقرار کنم، این بود که وی کاملا ناخواسته وارد یک دنیای خطرناک شده بود و انگیزه شخصی خاصی از این کار نداشت. اما در The Evil Within 2، بازی از این نظر پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده است. اولا که سباستین این بار نه از سر اجبار که از سر انگیزه شخصی و برای نجات دخترش وارد جهان یونیون می‌شود و همین مساله به نوعی هدف و مقصد مشخصی به این کاراکتر داده و او را از بلاتکلیفی خارج کرده است. از طرفی دیگر، در The Evil Within 2 بازی در کل تمرکز زیادی روی سباستین داشته و بیش‌تر به گذشته وی، اشتباهاتش، مشکلات شخصی‌اش و همچنین اهدافش می‌پردازد و تمامی این‌ها باعث شده تا برخلاف نسخه قبلی، بهتر بتوانیم با این شخصیت ارتباط برقرار کنیم و برایش اهمیت قائل شویم و همین به خودی خود، باعث می‌شود تا بتوانیم از داستان بازی لذت بیش‌تری ببریم.