همکاری سه استدیو بر روی Star Wars Battlefront 2

امروز طی مصاحبه‌ای که PlayStation Blog برگذار کرده بود ، آقای Craig McLeod از استدیوی DICE ، آقای Mark Thompson از استدیوی Motive و

آقای Matt Webster نیز از استدیوی Criterion درباره تجربیات خود از ساخت نسخه اول عنوان Star Wars Battlefront و از چگونگی ایجاد یک ورودی (

Battlefront 2 ) در سه‌گانه اصلی Star Wars ( فیلم‌های VI , V , IV ) ، سه‌گانه پیش‌درآمدی ( فیلم‌های III , II , I ) و سرگرمی‌های فرعی دیگر آن

، اینگونه گفت : بنظر من اول از همه فرصت بوجود می‌آید. ما میخواهیم چیز‌های زیادی بوجود بیاوریم! و فکر میکنم این چیزی است که

Star Wars Battlefront بوده ، شما باید مراکز برتری نسخه اول Battlefront را با نسخه جدید مخلوط کنید. شما کارشناسان خلق تجربیات چند‌نفره

دارید که دهه‌های خود را به این کار صرف کرده‌اند. شما آدم‌هایی را برای ساخت استدیوی Criterion ، استدیوی خانه من ، پیدا کردید که در روایت و

خلق شخصیت‌های بزرگ ، تخصصی بزرگ دارند. منظورم این است که در Battlefront 1 مانند دوچرخه پرسرعت بودیم درحالی که ما با اتومبیل‌ها آشنا

بودیم و میخواستیم آن سرعت را – با دوچرخه – بیان کنیم. و ما میخواهیم این سرعت و احساس بازی را نه در بخش وسایل نقلیه بلکه در تمامی

بخش‌های بازی که میتوانستیم روی آن‌ها کار کنیم ، نشان دهیم ( توجه به تمامی بخش‌های بازی ). بنابراین این همکاری واقعا سفت و محکم است که

نشان‌دهنده سه‌ استدیوی کار کشته که با یکدیگر همراه میشوند.

وقتی در ادامه از آنها پرسیده شد که آیا این بزرگترین بازی EA در Webster است و یا نه؟! ، پاسخ داده شد :

من فکر میکنم که مطمئنا از لحاظ مقدار عناوینی که بازی میکنند ، جاه طلبانه‌تر میشود و من آن را شکسته شدن یک زمین ویژه ، نامگذاری میکنم!

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶ بر پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه میگردد.[:]